My Portfolio

My Portfolio

jueves, julio 20, 2017

A implementación do proxecto na EPA BERBÉS DE VIGO


A implementación experimental do proxecto tivo lugar durante o curso 2015-2016.
Dez dos nosos profesores participaron na formación; Primeiro contámoslles detalladamente o proxecto, discutimos a importancia de ser titor e o seu compromiso co proxecto.
Tamén tratamos do entorno dos titorizados e a súa personalidade, así como a situación persoal e educativa. A duración real da implementación foi de aproximadamente catro meses e tutelaronse 12 persoas con diferentes características.
Ofrecemos asistencia persoal e tamén orientacións sociais e escolares. Algunhas das intervencións foron: • Promover a inclusión social. • Aumentar a autoestima. • Desenvolver actitudes para mellorar a confianza persoal. • Desenvolver formas de afrontar problemas persoais Algunhas das actividades que levan os titores. • Obter unha tarxeta de biblioteca escolar • Consultas no caxeiro automático • Ir ao médico • Asistir a unha visita cultural con outros alumnos Non obstante, tamén notamos algúns problemas como a falta de tempo e o non compromiso do titor ou do titorando.. Algúns dos problemas que xurdiron eran demasiado complexos para resolver, así que tivemos que buscar axuda externa.
Durante a implementación experimental do proxecto, catro membros do noso grupo viaxaron a Turquía e asistimos a unha detallada sesión de aprendizaxe sobre as titorías e boas prácticas organizadas polo noso socio turco.
Durante estas xornadas aprendimos a xestionar diferentes situacións inesperadas e a lidiar con diversas dificultades.
En xeral, foi unha experiencia moi positiva. Así, decidimos poñelo en práctica durante un período máis longo para o curso 2016-2017. O equipo de titoría estivo formado por nove profesores; Algúns deles novos para o equipo, mentres que para algúns outros era a súa segunda experiencia. O noso principal obxectivo co programa de titoría estivo en intentar implementalo cos nosos alumnos, polo que desde o principio establecemos un marco coas actividades e formas de traballo específicas. Ademais, os resultados da implementación tamén foron moi satisfactorios.
De feito, deuse un paso máis; unha das alumnas titorizadas foi, posteriormente, titora de outra persoa.
Este método alumno / alumno resultou ter un gran potencial. E consideramos que, será un obxectivo desenvolver no futuro.




No hay comentarios:

Publicar un comentario