Presentando
o Portfolio
|
PRIMEIRO
E SEGUNDO DE ESA
|
X GALEGO □ FRANCÉS
X CASTELÁN □ OUTRAS LINGUAS:
X INGLÉS
|
A1
|
Podo
explicar que é o Portfolio das Linguas
Podo
identificar as distintas partes do Portfolio
Podo
cubrir unha grela contestando a distintas preguntas
Podo
identificar as miñas necesidades no estudio das linguas
Podo
establecer unha correlación entre distintas linguas
|
Presentar
o Portfolio, que é, como traballar con él.
A
utilidade do Portfolio.
Reflexionar
sobre que podemos incluír no Portfolio.
Abrir
un e-pel, cubrir os datos personais e a reflexión inicial sobre as linguas.
|
-
Presentación
sobre o Portfolio na entrada do centro nun taboleiro habilitado para tal uso.
-
Elaboración
dun póster coas directrices para abrir un
e-pel . GLOGSTER.
-
Material
baseado en Portfolios personalizados para cubrir polo alumnado.
|
Primeiro de ESA / Segundo de ESA
Presentación de cómo cumprimentar o E-pel e o seu uso de xeito autónomo.
Posta en practica nos distintos cursos.
O traballo específico consistiu en:
![]() ![]() ![]()
§
Datos persoais
§
Biografía: Táboas de autoevaluación A1
Segundo de ESA
Actividade
“Introducindo o Portfolio”
Reflexión
sobre as linguas que coñecen , con quen as falan e onde as falan.
Debuxo
do seu abano lingüístico.
As súas
segundas linguas: que linguas están a aprender, por que, e como as están
aprendendo.
|
Aquí podedes consultar unha mostra do noso traballo
No hay comentarios:
Publicar un comentario