X GALEGO
X CASTELÁN
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Escoitar e comprender información xeral e
específica de textos orais e escritos |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Escoitar
e escribir
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ampliar vocabulario
relacionado coa descrición
Usar os adxectivos
descritivos
Repasar e ampliar o
nexos de secuencia
Coherencia no relato
Reflexionar partindo
das correccións pola profesora.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B1 –
B2
Alumnos
de 4 de ESA Adultos
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
□ BIOGRAFÍA
□
PASAPORTE DE LINGUAS
X
DOSSIER
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Logo
de ver un vídeo en You Tube http://youtu.be/Lk1DjDfsppw
“ O chispazo” de Agustin Fernandez Paz sobre o proceso creativo e a idea /
acontecemento que leva a produción de unha historia. Neste caso partindo dun
anuncio na prensa sobre o aluguer dunha casa encantada en Vigo xurdiu unha
novela.
Utilizase
a mesma idea para facer un relato curto en galego ou en castelán.
Repaso
e ampliación do esquema: introducción- corpo e conclusion.
Revisión
de nexos, verbos, adxectivos.
Fíxose
fincapé na coherencia e cohesión dos seus relatos.
Fixeron
un esquema (que foi corrixido pola profesora), despois desenrolaron o esquema
nun borrador ( que foi novamente corrixido pola profesora) e finalmente,
entregárono con unha boa presentación.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AUTOAVALIACIÓN
Valora
do 1 ao 5
Valoro
a actividade
1.
Planificación e
explicación da actividade.
2.
Estrutura
3.
Utilidade
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
My Portfolio
domingo, mayo 29, 2016
Aprendendo a escribir ficción
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario