□ GALEGO □ FRANCÉS □ OUTRAS LINGUAS:
X CASTELÁN □
ALEMÁN
□ INGLÉS □
ITALIANO
|
É capaz de escribir unha columna expresando a súa opinión sobre un
tema de interese xeral. Utilizando estructuras e léxico propio dos medios de comunicación. |
Comprensión e expresión oral e escrita
|
-
Aprender a redactar
-
Practicar a comprensión escrita dun texto
periodístico.
-
Acercar contidos históricos e culturais a
realidade actual.
-
Identificar estruturas características da
linguaxe periodística.
-
Aprender a deducir significado
por contexto.
|
Primeiro de ESA
Segundo de ESA
|
□ BIOGRAFÍA
□ PASAPORTE DE LINGUAS
X DOSSIER
-
|
Esta actividade forma parte da unidade didáctica
os medios de comunicación.
Partimos dun artigo publicado polo FARO DE
VIGO do 25 de Marzo de 2015,
![]()
O profesor de historia Celso que colaborou na
redacción da noticia, fixo unha introdución histórica ao tema.
Tamén se falou nun contexto lingüístico das
características dunha columna ou expresión dunha opinión firmada. Tamén se
repasaron as características lingüísticas, tempos verbais, coherencia,
cohesión.
Presentación e lectura compresiva do artigo,
aclaración de dubidas léxicas, aclaracións históricas, preguntas de
comprensión.
Tarefa: elaboración dunha columna de opinión sobre un
tema de interese xeral. Telefono Móbil, adicción ou necesidade?
Pautas de elaboración: tormenta de ideas; repaso
das partes dunha columna (introdución- corpo ( opinións a favor/ en contra) e
conclusión); escribir un borrador, auto – corrección, corrección por parte da profesora e repetición do
escrito.
|
My Portfolio
domingo, mayo 29, 2016
ESCRIBIR UNHA COLUMNA PERIODÍSTICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario