My Portfolio

My Portfolio

domingo, mayo 29, 2016

O PORTFOLIO como instrumento de Avaliación e Auto avaliación.

Self-assessment is based on the learner assessment is based on the learner’s developed capacity to reflect on his or her own developed capacity to reflect on his or her own knowledge, skills and achievement, while knowledge, skills and achievement, while assessment by others provides an external, assessment by others provides an external, objective measure of the same knowledge, objective measure of the same knowledge, skills and achievement skills and achievement’.

                                                    Little and Perclov Perclovà 2001:57




Outro dos obxectivos do Portfolio é fomentar a auto avaliacion  da persoa que esta a aprender un idioma; para  que isto resulte efectivo, ofrece unha serie de parámetros e descritores que permiten ao aprendiz analizar  o seu coñecemento nas distintas destrezas e niveis. 

O Porfolio favorece a auto avaliación dos aprendices de idioma cos descriptores: 
                   Can I .......?
O Porfolio permite reflexionar e reflexar os coñecementos subxectivos dun idioma, por exemplo a capacidade de reacción e comunicación en situacións concretas, pero tamén reflexa todas as probas externas e obxectivas propostas polos profesores e outras organizacións que certifiquen o coñecemento dunha lingua.
O papel do profesor non debe ser neste caso solo o de transmisor de coñecementos e probas, senón que tamén debe reflexionar e auto avaliar o seu propio traballo, se queremos que o noso traballo sexa bo e proveitoso. 
Un exemplo de como facer isto pódese ver neste traballo feito por un grupo de profesores e profesoras para o Centro Europeo de Lenguas Estranxeiras

Como poñemos isto en practica cos nosos alumnos e alumnas?  

Unha persoa adulta ten a capacidade de reflexionar máis desenvolvida que un neno máis novo. Unha persoa adulta é consciente das súas necesidades e limitacións; incluso no aprendizaxe dunha lingua adoita a ser máis negativo do que realmente é a súa realidade.

Unha forma de practicar a auto reflexión e incluíla ao final das actividades que fan na clase ou na casa; tamén se pode incluir un cuadro nos propios exames de nivel. 

O propio E-Pel ofrece unha gran variedade de puntos ou descritores sobre os que o aprendiz pode reflexionar, nos o que tratamos é que o alumno se familiarice pouco a pouco cos descritores e sepa como contestar. 







No hay comentarios:

Publicar un comentario