X GALEGO □
FRANCÉS □ OUTRAS LINGUAS:
X CASTELÁN □ ALEMÁN
X INGLÉS □ ITALIANO
|
Presentación do e-pel Presentación dos descriptores Incorporación de materiales ao e-pel |
Comprensión e expresión escrita
|
-
Familiarizar aos alumn@s co E-Pel
-
Familiarización coa reflexión por parte do/a
alumn@ acerca do seu proceso de aprendizaxe.
-
Reflexionar sobre a autoavaliación
-
Familiarizar aos alumn@s cos descritores
básicos en Galego, Castelán, Inglés e Francés
-
Incluír actividades no E-Pel
-
Xerar un PDF coas actividades e datos
subidos
|
Primeiro de ESA
Segundo de ESA
|
X BIOGRAFÍA
X PASAPORTE DE LINGUAS
X DOSSIER
Traballo con e-pel
-
Inscrición de alumnado: datos persoais
-
Idioma de traballo
-
Marcar os idiomas de reflexión
-
Subir documentos escritos e orais ao E-Pel
|
-
Completar
os distintas partes o longo dos dous cuadrimestres.
-
Incluír
unha selección das distintas actividades feitas.
-
Xerar
un PDF final con todo o material.
|
O e-pel é un documento privado e persoal; sen embargo para unha
valoración final se lles pide aos alumnos que xeren un PDF que mostre que
seguiron os pasos e actividades propostas.
Durante o segundo bimestre,
dedicáronse dentro do horario da clase de inglés, 4 períodos de 15 minutos,
para traballar de maneira específica coa aplicación e-pel.
Lugar de realización: aula de
informática
|
My Portfolio
domingo, mayo 29, 2016
PREPARANDO AOS ALUMN@S PARA TRABALLAR CO PORTFOLIO ¿Cómo SUBIR un traballo ao E-Pel?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario