My Portfolio

My Portfolio

domingo, mayo 29, 2016

Let’s go to the theatre 2014 A Christmas Carol

Terceiro de ESA e Cuarto de ESA
Beginners
□ GALEGO                  □ FRANCÉS
□ CASTELÁN               □ OUTRAS LINGUAS:
X INGLÉS                    
A2

Fun capaz de entender palabras soltas.
Fun capaz de entender frases soltas que coñezo.
Fun capaz de entender as ideas principais da historia.
Fun capaz de identificar estruturas gramaticais.
Fun capaz de identificar os distintos acentos dos actores.
Fun capaz de deducir  palabras / construcións descoñecidas  polo contexto o a representación visual


A1
With a lot of help
A1
With no help
A2
With a lot of help
A2
With a little help
I can write a simple description




I can understand words and phrases in a play




I can understand words and phrases in a video




I can understand short texts on descriptions and routines




I can answer simple questions






□ MEDIACIÓN: □
□ ESCOITAR
□ FALAR:
□ LER
□ ESCRIBIR: □
-         Introdución da obra e o autor.
-         Repaso do vocabulario de descricións: roupa, accesorios, personalidade, aspecto físico
-         Repaso das formas verbais: have got, to be, wear, is wearing..
-         Repaso dos tempos verbais ingleses
-         Lectura comprensiva de textos adaptados e sen adaptar.
-         Facer unha redacción descritiva; primeiro guiada e logo libre.
-         Comprender de forma extensiva unha obra de teatro adaptada.
-         Comprender detalladamente un vídeo de YOU TUBE

-         Unidades de ESA publicadas pola Xunta de Galicia
-         A Christmas Carol: the plot. (simple present / present continuous- 4th ESA) (simple present – 3rd ESA beginners)
-         Dressing in the Victorian times: an adapted reading comprehension
-         The Characters & characterization
-         A Christmas Carol: the play.
-         Your opinion is very important!

Primeiro fíxose un repaso de tempos verbais  e vocabulario.
En sesións posteriores falóuselles de obra “A Christmas Carol” e do seu autor.
Fixéronse descricións e exercicios de comprensión escrita e oral relacionadas ca obra.
Preparouse  aos alumnos para representación teatral con actividades adecuadas a cada curso.
Os protagonistas e a súa caracterización. A representación de Scrooge.
Pasouse unha enquisa de opinión e pediuselles aos alumnos que completasen unha grela acerca dos seus avances co aprendizaxe da lingua.


No hay comentarios:

Publicar un comentario